Biorezonas Uygulamaları

Frekansı aynı olan iki maddenin birbirini seçmesi ve etkileşime geçmesine rezonans denir. Bu etkileşimin biyolojik sistemlerde gerçekleşmesine biorezonans denmektedir. Biorezonans tedavisi, maddenin çevresindeki elektromanyetik frekansın tedavi amacıyla kullanılması olarak tarif edilebilir.

Doğadaki her maddenin kendine özgü elektromanyetik frekansı olduğu gösterilmiştir. Vücudumuzda her hücre ve organın da kendine özgü bir frekansı vardır. Biorezonans cihazı ile tanı amaçlı bu frekansların sayısal ölçümü yapılarak hücre ve organlardaki enerji bozulmaları ve patolojik süreçler tespit edilebilir. Ayrıca organizmaya zarar veren alerjenler, ağır metal yükleri, çevresel toksinler ve elektromanyetik dalga maruziyeti tespit edilebilir. Vitamin, eser element, elektrolit ve aminoasit eksiklikleri bu testle tespit edilebilir. Gıda intoleransı belirlenebilir. Yine bağışıklık sisteminde bozukluğa yol açan bir patojen veya vitamin, mineral eksikliği belirlenebilir.

Vücudumuza giren patojen ve alerjenlerin yaydığı elektromanyetik frekanslar hücreler arası sağlıklı iletişimi bozarak hastalıklara neden olabilir. Biorezonans bu patojenlerin dokuya yaydığı frekansın vücuda verdiği zararın etkisizleştirmesi prensibine göre çalışır.

Biorezonans tedavisi, vücudun problemli bölgesinden elde edilen elektromanyetik bilginin filtrelenmesi, ayna görüntüsünün oluşturulması yani frekansın tersine çevrilmesi ve daha sonra bu değiştirilmiş frekansın vücuda verilmesidir.

Tedavi yaklaşık bir, bir buçuk saat sürer. Tedavide herhangi bir kimyasal ilaç ve madde kullanılmaz. Bu nedenle hiçbir yan etkisi yoktur. Hasta tedavi sırasında ağrı acı hissetmez. Tüm yaş gruplarına bu tedavi uygulanabilir.

Biorezonas tedavisi ağrı, alerji, kilo, bağımlılık tedavileri ve duygu durum bozuklukları başta olmak üzere birçok hastalıkta kullanılabilir. Ağrı tedavisinde ağrıyı oluşturan mekanizma ortadan kaldırılarak ya da ağrıya neden olan toksik maddeler vücuttan uzaklaştırılarak ağrı tedavisinde başarılı sonuçlar alınabilir.

Alerji tedavisinde, alerjiye neden olan maddenin frekansı silinerek bağışıklık sisteminin bu alerjene karşı reaksiyon oluşturması önlenir. Bu şekilde alerjik hastalıklarda başarıyla kullanılabilir.

Bağımlılığa neden olan sigara gibi toksik maddelerin frekansı nötralize edilerek bağışıklık sistemindeki bağımlılık yapan bilgi silinir. Kişinin bağışıklık sisteminin tekrar maddeyi tanıması engellenir.

Ayrıca renk tedavileri ile vücuttaki sağlıklı frekans bilgileri artırılabilir. Bach çiçekleri gibi homeopatik frekanslar verilerek kişinin duygu durumunda düzelme sağlanabilir.

Biorezonans İle Hangi Hastalıklar Tedavi Edilebilir?

* Kronik Yorgunluğu Olanlara
* Uyku Bozukluğu Yaşayanlara
* Bağışıklık Sistemi Güçlendirmede
* Sigara Bırakmak İsteyen Herkes
* Alkolü Bırakmak İsteyen Herkes
* Zayıflamak ve Kilo Vermek İsteyen Herkes
* İnsülin Problemi Olanlar
* Şeker Hastalığı Olanlar
* Basit Duygu Durumu Bozukluklarında
* Enerji Bedeni Dengelemede

Biorezonans ile Tedavi ve Biorezonans Fiyatları

Özel bir cihaz vasıtasıyla haftada bir gün bağlanırsınız  ve hastalığınıza, alerjinize göre farklı programlar uygulanır. Biorezonans fiyatları da uygulanan terapiye göre değişmektedir. Biorezonans  2024 fiyatlarını öğrenmek için 0545-2903646 nolu telefondan kliniğimizi arayabilirsiniz.

ÖNEMLİ BİR NOT: Rezonans terapileri, her türlü hastalıkta sistemi desteklemek, bedeni, enerji seviyesinde dengelemek ve iyileşme potansiyelini artırmak için kullanılabilir. Sitemizde endikasyonlar, Rezonans terapilerinin kullanım alanı olan konuların bazılarıdır. Ancak, bu terapilerin “kendi başlarına” ve “bilimsel olarak yaygın kabul görmüş” terapiler olmadığının ve sadece diğer bilinen yöntem ve tedavileri desteklemek için kullanıldığının bilinmesi önemlidir.