Soman DNA

Zamanla ve çevresel faktörlerin etkisiyle kaçınılmaz olarak cilt kalitesi bozulmaktadır. Kollajen ve elastik lifler parçalanır ve vücudun kendi hyalüronik asit miktarı ve işlevi değişir. 30 yaşından sonra her yıl %1 kollajen kaybı yaşanır. Cilt daha mat, daha kuru görünür ve elastikiyeti azalır. Donuk görünen cildinizi daha canlı, daha pürüzsüz, yüzünüzdeki ifadeyi kaybetmeden geri kazanmanın etkin ve güvenilir yolu Somon DNA tedavisidir.

Bu sistem, polinükleotidler ve hyalüronik asit moleküllerinin cilde zerk edilmesiyle uygulanmaktadır. Protokolü oluşturan moleküller vücudun tamamen doğal elemanlarıdır. Polinükleotidler, somon balığı spermlerinden elde edilen DNA molekülleridir. Hyalüronik asit ise bağ dokumuzun temel maddesi olup, cildimizin nem dengesini sağlamaktadır.

Somon DNA Nasıl Yapılır?

Öncelikle 30-45 dakika gibi bir süre hasta uyuşturulur. Sonrasında çok küçük iğnelerle neredeyse ağrısız bir şekilde cilt altına enjeksiyon yapılır. Somon DNA aşısı tedavisinde 1 seans hyalüronik asit, 1 seans Somon DNA uygulanmaktadır.

Somon DNA Kimlere Uygulanır ya da Uygulanmaz?

Somon DNA, deneme uygulaması yapılan bölgede cilt enfeksiyonu varsa, o kişilere uygulanmaz.

Somon DNA Hangi Sorunları Çözer?

Cildin daha sağlıklı, genç, parlak ve ışıltılı gözükmesini sağlar. Avantajı yaz kış her mevsim yapılabilmesidir. Somon DNA, yüzeysel lekeleri açıp gözenekleri daraltır.

Somon DNA Etkisini Ne Zaman Gösterir?

Uygulamanın kalıcığı diğer toksin uygulamalarında olduğu gibi 4 ila 6 aydır. Somon DNA tedavisi, etkisini 3-4 seanstan sonra göstermeye başlar. Tedavinin yaklaşık 1 yıl gibi bir kalıcılığı vardır.

Kaç Seans Uygulanması Gerekir?

Haftada 1 ve 15 günde 1 aralıklarla olacak şekilde, Somon DNA aşısı 4 seans yapılmaktadır.