Selülit İçin Ozon Tedavisi

Günümüzde selülitlerden kurtulmayı vaat eden pek çok farklı tedavi ve ürün var. Bunun bir sonucu olarak, birçok insan cilt problemlerinde kendilerine yardımcı olmak için hangi ürünü kullanmaları gerektiği konusunda kafa karışıklığı yaşıyor. Bu nedenle, bu ürünlerin içerdiği farklı tedavi türlerini ve bileşenlerini bilmek gereklidir.

Selülitlere yardımcı olmaya yönelik tedavilerden biri ozon tedavisidir. Yavaş yavaş ihtiyacı olan tanıma kavuşan, ozon tedavisine giren birçok insan var çünkü bu sağlığa bir çok fayda sağlıyor.

Selülit İçin Ozon Tedavisi

Ozon, üç oksijen atomu içeren bir molekül olarak tanımlanmıştır. Bu arada, gaz halindeki oksijen sadece iki oksijen atomundan oluşur. Oksijen kadar sabit olmadığından, ozon ekstra kimyasal olarak işlevsel olarak kabul edilmiştir.

Tipik Olarak Kullanılan Ozon Tedavisi Nerede?

Ozon terapisi, ozon ve oksijen karışımını kullanır. Karışım, nörolojik ve dolaşım rahatsızlıklarını içeren birçok sağlık problemini tedavi etmek için kullanılan lipo-tasfiye tedavisi olarak adlandırılır. Terapi, yağ dokularında bulunan lipitlerin suda çözünür amalgamlara dönüşmesini sağlar. Bunun sonucu, bu lipidlerin su formunun vücuttan çıkarılması daha kolaylaşır.

Ozon Terapisinin Vücuttaki İşlevi Nedir?

Oksijen ve ozon karışımı cildin tutarlılığını, esnekliğini ve genel sağlığını yoğunlaştırmaktan sorumludur. Bu yüzden terapi sıklıkla yüzdeki, dizlerdeki ve baldırlardaki selülitleri tedavi etmenin bir yolu olarak kullanılır.

Selülit Ozon Tedavisi Nasıl Kullanılır?
Selülitlerde, terapiyi haftada 1-2 kez almak önemlidir. Terapi 10-20 ziyaret arasında tam bir seans gerektirir. Bu sayı tamamlandığında, yağ dokuları selülit azalmasının bir sonucu olarak daha sert ve katı hale gelecektir. Bunu takiben, tedavi daha kolay ve daha hızlı olacaktır. Terapiyi daha da başarılı tamamlamak için, sağlıklı bir diyet planı ve egzersiz rejimini sürdürmek önerilir.